Can't see the damn comments!

loading...

On Tuesday, RINO Senate leader Mitch McConnell (KY) threw his full support behind Biden’s recently proposed $40 billion aid package to Ukraine, claiming the additional funding was necessary to help the country prevail in the war against Russia. Pay no mind to the issues here stateside… This guy is the worst. Despite US lawmakers having…

Fuck you all. It's satans money anyways. Earth is a shithole.

loading...

Alejandro Mayorkas confirmed that the Biden administration is in talks to transfer Veterans Affairs resources to the border.

No!

What the fuck!

Listen Joe biden, let me near you and I will try to send you home.

loading...

In case you were not paying attention, the Biden regime is going to get us all killed. As reported on Friday, US intelligence, under the direction of Joe Biden’s handlers, helped Ukraine sink the Russian flagship, the Moskva, in the Black Sea. Then Biden insiders leaked the news to The New York Times and NBC…

Most of yall forgetting that the 100 dollar bill says NY gonna get nuked. Satans plans. Ny will be nuked. Or destroyed somehow. Then the UN one world order will begin.

loading...

The model, 29, stripped off a Christian Dior red double-breasted jacket to unveil her bare chest and gold painted body while posing outside of the The Metropolitan Museum of Art.

You guys are all dumb. Shes a Satanist. They stick out their tongues like the snake. Its in the Bible. Against whom do ye sport yourselves? against whom make ye a wide mouth, and draw out the tongue? are ye not children of transgression, a seed of falsehood, Isaiah 57:4 KJV https://bible.com/bible/1/isa.57.4.KJV

Satan is real. Remember.

loading...

Haha! Get on your knees Satan. You fucking weasel. Youre a loser now and will be a loser for the rest of eternity.

Don't forget

I WILL be there when your ass is thrown into Fathers fire. How I long for that day. If you can see flesh you can see the devil.

loading...

Former President Donald Trump's niece Mary Trump said Monday on MSNBC's "The Last Word With Lawrence O'Donnell" that her uncle should be indicted and not be allowed to go on television. | Clips

Stfu Mary. Youre a woman, we the men didn't ask your opinion.

loading...

During the Republican primary debate for the U.S. Senate in Pennsylvania, Carla Sands attacked Dr. Oz for allegedly putting "Turkey First."

All foreign money needs to be immediately stopped. Quit wasting our money you fucks!

Dr oz is obviously shit. Hes a murderer helper.

loading...

When you shit cops can start law enforcing without breaking the law then maybe...

Stupid fucks your cars are black and white literally personifying that you're good and evil.

Fuck

The

Police!. Village law is superior. Border guards sure but unless police have severely limited power. Fuck no.


Edit History

2022-15-Tu 09:15:55 am

When you shit cops can start law enforcing without breaking the law then maybe...

Stupid fucks your cars are back and white literally personifying that you're good and evil.

Fuck

The

Police!. Village law is superior. Border guards sure but unless police have severely limited power. Fuck no.

loading...

"We need to cover this gap right now to attract the necessary finance and win this war."

That's how you invite yourself to be murdered. Stupid fucking shit for brains Ukraine. Get your own money worthless fucks. We work hard for ours. Either as a nation declare the whole of Ukraine serves Jesus christ or faces death, and get money or don't and don't get anything

loading...
Dissenter
connecting...